sobota, 27 listopada 2010

Presentazioni. Prezentacje

All about a:
http://www.youtube.com/watch?v=OzFHtzUEvgg

Wszystko na temat literki A a.Obecnie pracuję z Flawkiem nad literkami i czytaniem. Ponieważ nauka czytania to zupełnie inna historia, pozwolę sobie tutaj opowiedzieć o moim projekcie literkowym. Wymyśliłam sobie cykl prezentacji poświęconych nauce alfabetu. Obecnie zebrałam materiał: ilustracje, zawartość każdej prezentacji. Chciałabym aby te prezentacje były interesujące dla dzieci, zabawne i jednocześnie zajmujące. Moją intencją jest wygenerowanie serii krótkich filmików i zamieszczenie ich na Youtube. Innym projektem, który zajmuje mnie bardzo intensywnie w ostatnim czasie jest stworzenie wielu książeczek w języku polskim wprowdzających maluszki w świat lektur: nie spotkałam się jeszcze z całościowym programem nauki czytania (mam na myśli analogię do anglojęzycznych "levelów" (poziomów): prereading, level1 etc. Wyobrażam sobie to obecnie pod postacią pdf.  Obiecuję wiele ciekwych linków i informacji :) życzę przyjemnej lektury.

1 komentarz:

  1. Na dobry początek:
    http://www.starfall.com/
    Jest to jedna z bardziej ciekawych stron poświęconych nauce literek i czytania. Zazwyczaj raz w tygodniu z Flawkiem uczymy się pierwszych liter i czytamy krótkie historyjki.

    OdpowiedzUsuń