piątek, 3 grudnia 2010

Świąteczne dekoracje. Decorazioni natalizie ed altro...


Tak, dzisiaj kontynuowaliśmy wyszywankowo-świątecznie. Piątki mają zawsze to do siebie, że wykorzystujemy resztki nagromadzonej na zapas energii i stajemy się bardziej niż zwykle kreatywni. Moją kreatywność przerywa od czasu do czasu myśl na temat zabawek, zakupów i głupstw, które popełniamy widząc niewiarygodne okazje...tak właśnie jedną okazję mam przed moimi oczyma: nadmuchiwana dżungla (basenik na piłeczki - niestety w zestawie jest ich tylko 25...). Wbrew oczekiwaniom nie uskrzydliła ona naszej wyobraźni...Czy i Wam zdarzył się taki zakup?
Aby otrząsnąć się z tego, śmiesznego i pouczającego, zdarzenia,  postanowiłam dokończyć kolejną domową książkę zainspirowaną serią "I Spy. A Book of Picture Riddles". Zdjęcia dla Was pojawią się już jutro.


Si, oggi abbiamo continuato con i lacci (telai di tessitura) per fare un'altra decorazione natalizia. Tutti i venerdì riusciamo a sfruttare i residui dell'energia accumulata durante la settimana e diventiamo molto creativi. La mia creatività oggi è stata interrotta dal pensiero di una mia sciocezza, cioè un'acquisto fatto nel nome dei saldi momentanei e contro ogni logica: una piccola giungla gonfiabile (per i bimbi) con delle palline (c'erano 25, ne mancano ben 100 credo...). E sì, capita credo a tutti ordinare (nel mio caso) una cosa che perde ogni utilità appena la vediamo...
Ho deciso di fare qualcosa interessante e semplice per dimenticare: ci ho pensato tanto alla serie "I Spy. A Book of Picture Riddles" e ho deciso di farne uno simile. Le foto per Voi pubblicherò domani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz