niedziela, 12 grudnia 2010

Un piccolo grande cambiamento...Zmiany

Ciao a tutti! Ieri ed oggi sono stata poco presente qui. Sto lavorando sul mio nuovo sito (sempre Flaviolandia...). Dato che molte persone hanno visitato Flaviolandia in queste settimane ho deciso di fare qualche cambiamento per poter offrirvi un blog migliore...Domani si comincia!
Witajcie! W tych dniach pracujemy nad ulepszeniem Flaviolandii (zachęceni wieloma odwiedzinami :). Usiłując stworzyć nową stronę, szukając różnych inspiracji bardzo często wracałam w tych dniach do różnych momentów z przeszłości, zdarzeń, o których już nie pamiętałam, a które pomogły mi zrozumieć, że istnieje sens mojej pracy nad Flaviolandią: udało mi się zrobić przegląd dotychczasowych prac z Flawkiem, zaczęłam poznawać nowe, interesujące osoby. Oby tak dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz